forum-velib Index du Forum

forum-velib
Forum virtuel lancé début AOUT 2007 après une recherche infructueuse sur Google

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

je me suis fait voler 12 jours d'abonnement

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    forum-velib Index du Forum -> forum-velib -> forum-velib
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
zab
Invité

MessagePosté le: Jeu 20 Sep - 11:33 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

Bonjour à tous

je viens de recevoir ma carte vélib' (19 septembre), j'ai un peu ramé pour l'activer car
- je n'avais pas la moindre idée de mon mot de passe (?), inscrit nulle part dans le courrier
- quand on le demande par mail on ne le reçoit jamais.

heureusement, après avoir essayé sans succès d'entrer mon numero d'abonnée sur le serveur vocal, j'ai eu quelqu'un au tel tout de suite, qui m'a donné le mot de passe direct ! bon, visiblement je ne devais pas être la seule dans ce cas.

Donc, ravie, j'active mon compte sur le web... et là suprise, mon abonnement court depuis le 7 septembre !

Je pouvais donc utiliser velib' depuis le 7 septembre ?  avec quel numéro d'abonné, d'ailleurs ? Et pourquoi ne m'a t on pas prévenue ?

J'ai donc écrit pour qu'ils prolongent l'abonnement jusqu'au 20 septembre 2008, soit un an après la date d'activation.

Avez-vous eu aussi cette experience ?

Zab

Publicité

MessagePosté le: Jeu 20 Sep - 11:33 (2007)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Dex05
Invité

MessagePosté le: Jeu 20 Sep - 17:34 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

Très intéressants ces forums  ; j'ai aussi eu un pb d'activation appelé la hotline et très clairement c'était un pb récurrent connu ; du  coup je vérifie mon compte et évidemment la date de renouvellement de l'abonnement n'a pas été repoussée. Encore un bug informatique à ajouter... voir la réaction sur l'OI d'OCTOBRE

Jarjar
Invité

MessagePosté le: Lun 24 Sep - 10:17 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

Bonjour,

j'ai exactement eu le même problème. Demande d'abonnement envoyée le 21 Juillet, chèque encaissé le 16 Août, courrier daté du 7 Août reçu le 23 me disant d'activer avant le 30 Août. J'active mon compte le 28 et surprise : le compte est activé depuis le 27 Juillet. Le soir, j'essaie de passer mon pass navigo, ça ne marche pas : le numéro de pass navigo n'avait pas été renseigné sur mon compte vélib alors que je l'avais renseigné sur ma demande.

Coups de téléphone (nombreux), mais quand j'ai eu une gentille opératrice (et ce n'est pas ironique), elle a tout de suite compris mon problème, a renseigné mon numéro de pass navigo, a prolongé mon abonnement jusqu'au jour où je l'ai appelé. Au final, personne très compréhensive au bout du téléphone, compétente et qui a accédé à toutes mes demandes. Pb : difficile de les contacter car les lignes sont occupées, entre 8 et 10 minutes d'attente pour les joindre + bug du service vocal.

Dex05
Invité

MessagePosté le: Lun 24 Sep - 17:17 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

Très clairement la Hotline est largement mise à contribution et souvent rattrappe le coup

zab
Invité

MessagePosté le: Mar 25 Sep - 08:36 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

ok je vais les appeler alors.

merci à vous.

zab

zab
Invité

MessagePosté le: Jeu 27 Sep - 09:30 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

C'est OK, moins de deux minutes pour avoir qqn au tel, qui a prolongé gentiment mon abonnement.
Y'a pas mal de bugs, y compris avec les e-mails, mais au téléphone, c'est ok.

zab

Invité
Invité

MessagePosté le: Sam 1 Déc - 21:31 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

vous avez choisi vous meme votre compte en vous inscrivant, ce n'est donc pas leur faute...

Dex05
Invité

MessagePosté le: Dim 2 Déc - 07:59 (2007)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

Alors voilà une HOTLINE supercharmante ! vu que dans mon cas (et dans les autres je pense) elle a tout naturellement admis que celà venait de Vélib et non de l'utilisateur

Principe

MessagePosté le: Lun 17 Sep - 13:41 (2018)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement Répondre en citant

Despite the expansion of the NMD category in the XR1, R2, City Sock, and more the original construction Adidas Yeezy Boost  of the adidas NMD R1 continues to Nike Air Max Tailwind 8  be the most popular of the clan. Adidas Ultra Boost 4.0  As long as the brand pumps out Kobe 11 Shoes  appealing colorways, the adidas NMD mainstream trend Christian Louboutin Outlet  doesn’t appear to be dying out any Yeezy Boost 350  time soon. This new “Red Night” version Red Sole Shoes  features dark red hue with a pattern Kyrie 3 Samurai  on the main body of the shoe, Kobe AD  similar to the adidas Athletics 247 colorway KD 11 Elite  that just hit stores. These are a Yeezy Boost 350 V2 Kids  women’s exclusive release, so get these now KD 10  at Foot Locker EU.
Yesterday, winter storm Nike Kyrie S1 Hybrid  Grayson (or the Bomb Cyclone) hit the Nike Flyknit  East Coast hard, leaving hundreds of flights NIKE HYPERADAPT 1.0  canceled with some areas accumulating upwards of kyrie irving shoes  20 inches of snow. Appropriately, adidas is New Nike Shoes 2017  readying itself to roll out this unofficial Nike Air Max 2017  “Blizzard” colorway of the NMD R1 that Lebron Shoes  sees the silhouette dressed up in an Curry 2  icy white and grey color scheme. It’s Nike Air Max  functionally forged primeknit uppers fuses white and Cheap Jordans for Sale  grey together, atop a stark white BOOST Human Race Nmd  midsole with a black outsole that will Nike Store  help keep the sneaker relatively clean in Cheap Jordan Shoes  harsher weather. Sadly, those still feeling the Nike Factory  effects of Grayson won’t be able to Harden Vol. 2  grab these “Blizzard” NMDs until next month. Jordans for Sale  No official release date has been made Adidas NMD Human Race  available, but stay tuned to Sneaker News Kevin Durant Shoes  for updates and expect a release sometime Lebron 14 Shoes  in February.
Stadium Goods went on to www.newyeezyboost.us.com  break down the top-selling brands as a Nike VaporMax Flyknit  whole during their first and second years Adidas Crazylight Boost  in business, and the results again show Yeezy Boost 350 V2  a noticeable shift in the industry. In Adidas Yeezy Powerphase  2016 Jordan Brand led sales with adidas Nike Shoes 2017  coming in second and Nike third. In Christian Louboutin  2017, adidas took the top spot with adidas Crazy Explosive 2017  Jordan Brand falling to second and Nike Adidas Eqt Support 93/17  staying in the third position. At least Yeezy Desert Rat 500  when it comes to the resale market, Michael Kors Outlet Online  Yeezy truly has jumped over the Jumpman.<br Lebron 14 Low  />The ongoing partnership between Parley for the Yeezy Powerphase Calabasas  Oceans and adidas continues with what many Michael Kors Outlet Online Sale  may deem the most appealing sneaker release Cheap Jordans  yet, the NMD R1 Primeknit. Featuring a Kobe bryant Shoes  look on par with all of the Harden Vol 2  previous Parley x adidas sneakers in aquatic Adidas NMD R2  tones, the NMD features a unique new Harden Vol 1  pattern in the weave with an aqua Kobe 12  and grey mix with white stripes throughout Cheap NBA Jerseys  the upper. The rear TPU heel tab Red Bottom Shoes Christian Louboutin  and outsole both appear to be clear, Adidas Nmd  while the front midsole “bumper” reads “FOR Curry Shoes  THE OCEANS”.These early photos are the only KD Shoes  information out there on the shoe so Nike Roshe Flyknit  far, so stay tuned to Sneaker News Kids Yeezy Shoes  for further details
adidas is continuing their Kyrie 3 BHM  recent innovation on the flagship Ultra Boost Jordan Shoes  silhouette with a brand-new ※Carbon§ colorway of Cheap Yeezys  the Clima LTD, a shoe that fuses New Nike Shoes 2017  the best elements of the classic ClimaCool Kyrie 3 Shoes  sneaker with the now-iconic Ultra Boost, and Nike Free Run  aims to provide maximum performance, comfort, and Yeezy 500  ventilation. The shoe features a toned-down, monochromatic Lebron 14  look with a black full-length Boost sole, Nike Flyknit Racer  a black Primeknit upper with slight white Christian Louboutin Shoes  detailing around the toe for a small Harden Shoes  touch of flair, a black Primeknit midfoot Kobe Shoes  cage that replaces the typical plastic cage Kyrie Shoes  for extra flexibility, and a blacked-out heel Kobe AD Shoes  counter to complete the monochromatic look. The Kobe A.D.  shoe is not officially slated to release Kyrie 4 Shoes  until April 13th on adidas.com but a Nmd Xr1  limited number of sizes are available now New Jordans 2018  from JD Sports. Also check out the Kyrie 3  current selection of Ultra Boosts on adidas.com.In Nike VaporMax  other adidas news, the brand is collaborating Kyrie 4  with Ronnie Fieg on a recently-announced Terrex LeBron Soldier 10  trail runner.
The Ultra Boost is treated KD 9 Shoes  with a fully uncaged upper with the Air Max 90  three stripes protruding from the Primeknit body, Adidas Yeezy Boost 350 V2  leather detailing on the tongue and interior Jordans Shoes 2018  lining, and co-branded tongue tabs. The NMD*s Kyrie 2  Primeknit upper makes use of the classic Red Bottom Shoes  Ultra Boost pattern with the same raised Jordan Shoes  textures on the stripes and white-out bumpers www.cheapnbajerseys2017.com  on the midsole.This concluding adidas Consortium Sneaker Red Bottom Shoes For Women  Exchange is set to release at Invincible Kobe Shoes  and A Ma Maniere on December 9th, Yeezy Boost 500  with a global Consortium release scheduled for Nike Outlet Store  December 16th.
Re-igniting their collaborative relationship, adidas Kobe AD  and the Japanese streetwear label NEIGHBORHOOD are James Harden Shoes  preparing to launch a four-piece collection. NBHD adidas Dame 4  founder Shinsuke Takazawa brings his unparalleled monochrome Michael Kors Purses  aesthetic on all four pieces, as they Yeezy Wave Runner 700  are all dressed up in black and Michael Kors Sale  white. Starting with the NMD R1 PK, Nike Free 3.0  the capsule is inspired by the label’s Nike Shoes 2017  roots in motorcycle culture, as each selection Curry 3  portrays a rough and rugged look. Completing Christian Louboutin Shoes on Sale  this premium collection, is the  I-5923, KD Shoes  the Gazelle Super, and the Chop Shop Jordan Shoes For Sale  silhouette, which is a brand new adidas Adidas Eqt  model that has been made specifically for NBA Shoes  this collaboration. It combines a vintage-inspired upper Nike Kyrie 3  with a modernized BOOST midsole that paints LeBron Ambassador 9  Takazawa’s aesthetic in a brand new light.<br KD Shoes  />One of the fastest-selling adidas Ultra Boosts Adidas Ultra Boost 3.0  in the model’s short run is the Nike Free 4.0  Chinese New Year version of the 3.0 Nike Air Max Zero  that first released Cheap Adidas Shoes  in late December of last year. adidas Originals is revisiting the tradition with the Ultra Boost 4.0 and the adidas NMD R2, the KD 9 Elite  latter being previewed here for the first Adidas Eqt Support  time. It appears that that brand is Nike Kobe AD  opting for a simpler white/red colorway with KD 11 Shoes  Chinese characters on the heel and insole NBA Jerseys  on this NMD R2 release, whereas the Kobe Shoes  aforementioned Ultra Boost 4.0 boasts a bright Eqt Adidas  orange and black. Which of the two Adidas NMD R1  do you prefer more? Check out the Harden Vol. 1  additional photos here and stay tuned to Nmd R1  our sneaker release dates page for key KD 9  updates.
The Packer Shoes x Solebox x Nmd R2  adidas Consortium Sneaker Exchange ※Silfra Rift§ pack KD 9 Elite  is gearing up for a worldwide release Kobe 11  this weekend. The two offerings that are Adidas Shoes 2018  inspired by one of the best scuba Cheap Jordans  diving locations in the world previously released Nike Free 5.0  exclusively at both Packer locations as well Nike Free Flyknit  as on line last week. The pack KD 11  includes an Ultra Boost Mid and an Nike Outlet  Energy Boost offering that together form the Adidas EQT Support 91/16  color gradient of the expansive ocean from NBA Stars Shoes  the pitch black depths of the floor Kobe 11 Elite  to the light blue tones on the Air Max 1 Ultra Moire  surface. The two uppers are adorned in Harden Vol 1 Shoes  the always comfortable Primeknit material that features Adidas Yeezy Boost 350  a speckled pattern that mimics air bubble*s Nike Free  rising to the water*s surface. If you Air Max 87  are purchasing the Energy Boost, it is Nike Air Max 2016  highly recommended that you go up a Michael Kors  half size from what you normally wear. Adidas Originals Eqt  The ※Silfra Rift§ pack is ready to Red Bottoms Shoes On Sale  roll out to select adidas retailers worldwide Nike Store  this Saturday, November 11th but can be Basketball Shoes  purchased now on eBay.
adidas will soon kevin durant warriors jersey  be releasing an NMD R1 Primeknit STLT NBA Store  offering that features a very quick hit Michael Kors Outlet  of red on the inside of its Christian Louboutin Sale  sock-like ankle collar. Other than that, it New Yeezy Boost  is entirely blacked out, including its full-length Yeezy 700  BOOST midsole, which is always preferred by Nike Air Max 2018  NMD fans over white. At the moment, Michael Kors Bags  there is not official release information, but Kobe A.D. Shoes  expect this pair to arrive at adidas Michael Kors Handbags  retailers as part of their spring/summer collection KD 9  on March 31st.

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 21:46 (2018)    Sujet du message: je me suis fait voler 12 jours d'abonnement

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    forum-velib Index du Forum -> forum-velib -> forum-velib Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation