forum-velib Index du Forum

forum-velib
Forum virtuel lancé début AOUT 2007 après une recherche infructueuse sur Google

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

2010 Toekomstige Sole Jordan T-shirt Finalist Jared Pahl

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    forum-velib Index du Forum -> forum-velib -> forum-velib
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
janbouchra9

MessagePosté le: Mar 27 Juin - 07:57 (2017)    Sujet du message: 2010 Toekomstige Sole Jordan T-shirt Finalist Jared Pahl Répondre en citant

2010 Toekomstige Sole Jordan T-shirt Finalist Jared Pahl2010 Toekomstige Sole Design Competitie Finals  ? Jordanië T-Shirt Categorie Runner-Up: Jared Pahlwords_Jared PahlMy ervaring timberland schoenen heren bij Future Sole was een droom die waard is om het minst te zeggen. Het was bijna surrealistisch toen ik de e-mail zei dat ik een finalist was. Ik zou niet kunnen concentreren op een college student omdat ik te opgewonden was voor de reis. De dag kon niet snel genoeg komen. De dag kwam eindelijk en nadat alle oproepen van mijn ouders er zeker van waren dat ik veilig in Portland was, zonk het doordat ik een van de weinige mensen was die gekozen werden om Nike te laten zien wat ze hadden . De eerste nacht was een soort ijsbreker-avond omdat niemand echt wist wat te denken aan de hele situatie. Tijdens het avondeten ontmoetten we D, Wayne Edwards en Wilson Smith III van Jordanië, Sean Williams van OSD en alle andere vans schoenen heren ontwerpers in de competitie. Na het avondeten gingen we terug naar ons hotel, maar ik betwijfel dat iemand sliep want de volgende dag was onze tour van Nike HQ.Pulling naar de voorkant van de Steve Prefontaine was een geweldig begin van de dag. De rondleiding bestond uit een rondje rond de campus en ging naar een paar belangrijke gebouwen. Mijn favoriete gebouwen waren het Mia Hamm-gebouw, dat voor de hand liggende redenen de innovatiekeuken en andere kantoren herbergt, en het Michael Jordan-gebouw. Als een grote fan van Jordanië nike air force 1 dames was dit waarschijnlijk het hoogtepunt van de hele reis. Ik zag originele schetsen van de Jordaan VI door Tinker Hatfield. Ik zag de originele Grape V, die mijn allereerste favoriete Jordans zijn. Ik zag waar alle ontwerpen zijn gecreëerd en waar ik een dag zal ontwerpen, hopelijk haha. Later die avond gingen we naar het avondeten en ontmoetten we de mentoren voor de Final Sole Shoe Design Finalists. Het was heel interessant om te luisteren naar wat ze moesten zeggen en hoe ze er waren waar ze vandaag zijn. Het was zeer motiverend om met mensen te praten die precies doen wat ik wil doen als een carrière na de universiteit. Na het avondeten gingen we terug naar het hotel en werden de volgende dag gerestaureerd. De volgende dag was het beoordelen van onze ontwerpen. Alvorens de beoordeling plaatsvond, was ik gelukkig genoeg om naar de afdeling ontwerp voor Nike 6.0 te gaan. Het was heel interessant om de nieuwe snowboardproducten te zien die Nike begint te maken. Als een snowboarder, kan ik echt wat van de technologie en het ontwerp van hun producten waarderen. Daarna begon het beoordelen. Ik was zenuwachtig om het minst te zeggen. Ik presenteerde mijn ontwerpen aan mensen die ik nooit had gedacht; ik ontmoette: de VD van Jordanië, Jason Petrie, de ontwerper van LeBrons, en vele andere mensen die ontwerpen zo lang hadden bekeken dan ik had ontworpen. Ik voelde me vertrouwen in mijn ontwerpen, zodra ik daar was, was het een briesje. Uiteindelijk kwam ik kort maar ik nam veel van de ervaring af. Ik heb vaardigheden geleerd die ik moet ontwikkelen om ontwerpen te creëren die mensen wegblazen. Ik heb mensen ontmoet en verbindingen gemaakt die in de toekomst heel waardevol zullen zijn. Dus op het einde denk ik dat ik het niet heb gekomen Ik kwam nog steeds uit het denken dat het allemaal een droom was. Lees meer over de 2010 Future Sole Design Competition.

Publicité

MessagePosté le: Mar 27 Juin - 07:57 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    forum-velib Index du Forum -> forum-velib -> forum-velib Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation